Varaa nyt virkistyspäivän retki Järvenpään hurmaaviin museokohteisiin!

Miten olisi työyhteisön virkistyspäivä luovassa ympäristössä, joka tarjoaa unohtumattomia elämyksiä? Järvenpään museokohteet, taiteilijakodit Ahola ja Suviranta sekä taidemuseo tarjoavat virkistävän ja kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin paketin työyhteisöllenne. Ryhmille räätälöidyt retkipaketit ovat varattavissa nyt!

Tulisitteko koko päiväksi vai ottaisitteko aamupäivän luovuuden polulla?

Koko päivän paketissa Taiteilijakotien taikaa kuljetaan Tuusulanjärven taiteilijayhteisön jalanjäljillä taidemuseolla, Aholassa ja Suvirannassa. Taiteilijakotien ainutlaatuinen tunnelma tarjoaa levollisen paikan ajatusten virkistämiseen. Pakettiin sisältyvällä lounaalla koet yksinkertaisia ja puhtaita makuja ja kahvihetki vietetään Aholassa.

Luovuuden polku on rentouttava puolen päivän kokonaisuus, joka kuljettaa Tuusulanjärven rannalta – koko kuuluisan taiteilijayhteisön syntypaikasta, Aholasta, kauniin rantapuiston kautta taidemuseolle, jossa koetaan rentouttava aistiopastus Venny Soldan-Brofeldtin ja Eero Järnefeltin taiteen äärellä. Aamupäivä kuvataiteen, kirjallisuuden ja luonnon helmassa Järvenpäässä antaa sinulle tilaisuuden irrottautua arjen kiireistä ja antaa tilaa omalle ajattelulle ja inspiraatiolle.

Kohteet avautuvat toukokuussa ja juuri nyt on hyvä hetki varata ryhmälle kokonaisvaltainen hyvinvoinnin paketti.

Tutustu tarjontaamme ja varaa ryhmällesi sopiva kokonaisuus. Ryhmille ja työporukoille | Järvenpään taidemuseo (jarvenpaantaidemuseo.fi)