Luovuuden polku – aamupäivä taiteen äärellä

Vietä rentouttava aamupäivä kuvataiteen, kirjallisuuden ja luonnon helmassa, Järvenpäässä. Aamu alkaa Tuusulanjärven rannalta – koko kuuluisan taiteilijayhteisön syntypaikasta. Polku kulkee Järvenpään rantapuiston kautta taidemuseolle. Venny Soldan-Brofeldtin ja Eero Järnefeltin taiteeseen tutustutaan aistiopastuksella. Vierailun jäljiltä olosi on kuin uudesti syntynyt.

klo 10 Aamurentoutus Aholassa

Sibeliuksenväylä 57, 04400 Järvenpää

Nauti opastetusta kierroksesta Aholan ympäri, uppoutuen hetkeksi järvimaiseman ja vanhojen puiden katveeseen. Aholan taideluokassa rennossa työpajassa kokeillaan mustekynää ja annetaan luovuuden kukkia. Ohjelman päätteeksi kahvitellaan. Tutustu muihin tarjolla oleviin työpajoihin täällä!

klo 11.30 Siirtyminen taidemuseolle

Jatka matkaa virkistävän kävelyretken muodossa kohti Järvenpään taidemuseota ja ihaile matkan varrelle Järvenpään kuuluisaa maamerkkiä Rolph Westphalin veistosta, Kolmisointua. Reitin pituus noin 2 km.

klo 12.30 Aistit avoinna Järvenpään taidemuseolla

Kirjastokatu 8, 04400 Järvenpää

Kuuntele tuulen suhinaa, anna jalkojesi juurtua maahan ja tunne vieno männyn tuoksu. Aistiopastus johdattelee Eero Järnefeltin ja Venny Soldan-Brofeldtin taiteeseen moniaistisesti ja sisältää loppurentoutuksen.

Päivä päättyy klo 13, mistä ryhmä voi jatkaa lounaalle!

Hinta 45 e henkilö

Luovuuden polku
Aamupäivä taiteen äärellä klo 10-13

Kesto: 3 h
Hinta: 45 € / hlö
Ryhmäkoko: 5-20
Maksutapa: laskutus
Varaukset: sähköpostitse taidemuseo@jarvenpaa.fi tai puhelimitse 040 315 3881

Tyhypaketti on varattava viimeistään 2 viikkoa ennen toivottua ajankohtaa ja peruttava viimeistään 24h ennen vierailua. Peruuttamattomista varauksista veloitetaan koko summa.

Paketti sisältää pääsymaksut, opastuksen taidemuseolla ja työpajan Aholassa sekä kahvin/teen ja kahvileivän. Ei sisällä kuljetuksia.

Huom! Lisähinnasta pakettiin saa myös lounaan 13,50 € / hlö (Huvila) / 13,50 € (Järvenpää-talo).

Ravintola Huvila
Sibeliuksenkatu 5