Museo- ja taidekerho Järvenpään taidemuseolla

Järvenpäässä on alkanut uusi Jäke harrastaa-hanke. Toiminnan tavoitteena on mahdollistaa jokaiselle lapselle ja nuorelle mieluisa ja maksuton harrastus koulupäivän yhteydessä.

Järvenpään taidemuseolla on alkanut Museo- ja taidekerho ja mukaan mahtuu vielä!

Museo- ja taidekerho kokoontuu Järvenpään taidemuseolla torstaisin klo 14.00-15.30 ja se on tarkoitettu 1.-6. luokkalaisille lapsille.

Museokerhossa sukellamme yhdessä taiteen maailmaan ja taiteen tekemisen eri tekniikoihin. Draamailmaisun kautta tutuksi tulevat esimerkiksi museon omat kokoelmataiteilijat Eero ja Venny! Tutustumme myös Tuusulanjärven taiteilijayhteisöön ja taidemuseon esillä oleviin näyttelyihin ja niiden teemoihin. Museokerhon sisältö on monipuolinen ja toiminnallinen, välillä olemme myös ulkona. Mukaan mahtuu 15 taiteesta ja taiteen tekemisestä innostunutta lasta ja osallistuminen on ilmaista. Jokainen kerhokerta alkaa pienellä välipalalla.

Museokerho alkaa 17.8.2023 ja päättyy 23.5.2024. Kerho on tauolla syysloman, joulun ajan ja hiihtoloman. Kerhon vetäjinä toimivat Järvenpään museopalveluiden yleisötyön ammattilaiset.

Ilmoittautuminen tapahtuu sähköpostitse osoitteeseen maria.korsman@jarvenpaa.fi. Laita viestiin osallistujan nimi, syntymävuosi, osallistujan koulu, huoltajan nimi ja yhteystiedot.

Järvenpään taidemuseo, Kirjastokatu 8, 04401 Järvenpää / 040-3153881 / taidemuseo@jarvenpaa.fi