Järvenpään museopalvelut hakee uutta amanuenssia vakituiseen työsuhteeseen

Villa Kokkonen kuvattuna Tuusulanjärveltä päin. Kuva: Järvenpään taidemuseo / Mikhail Olykainen

Kiinnostaako sinua Järvenpään kehittäminen kansallisena ja kansainvälisenä kulttuurikohteena? Sytytkö arkkitehtuuriperinnön säilyttämisestä ja välittämisestä? Onko intohimosi viestiä museotoiminnasta? Hae Järvenpään museopalveluihin amanuenssiksi 7.12. mennessä!

Oletko Järvenpään museopalveluiden uusi AMANUENSSI

Järvenpään kaupungin museopalvelut hakee joukkoonsa uutta amanuenssia toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Amanuenssi pääsee työskentelemään museopalveluissa kiinnostavana hetkenä, kun Alvar Aallon säveltäjä Joonas Kokkoselle suunnittelema taiteilijakoti Villa Kokkonen peruskorjataan ja avataan museokäyttöön. Amanuenssin tehtävänä on käynnistää museotoiminta kohteessa. Amanuenssi osallistuu myös museopalveluiden muiden kohteiden toiminnan kehittämiseen ja vastaa museopalveluiden viestinnästä ja markkinoinnista.

Järvenpään museopalvelut hallinnoi ja pitää avoinna Järvenpään taidemuseota, taiteilijapariskunta Juhani Ahon ja Venny Soldan-Brofeldtin entistä kotitaloa Aholaa sekä Eero ja Saimi Järnefeltin taiteilijakoti Suvirantaa. Museopalvelut hallinnoi myös toistaiseksi suljettuna olevaa taiteilijakoti Villa Kokkosta, joka sijaitsee Järvenpään Vanhankylänniemessä.

Tehtävässä katsotaan eduksi

• Arkkitehtuuriperinnön tuntemus
  • Viestintä- ja markkinointiosaaminen
  • Näkemyksellinen museotoiminnan kehittäminen

Kelpoisuusehdot:
Tehtävän kelpoisuusehtona on soveltuva ylempi korkeakoulututkinto.

Järvenpäässä pääset työskentelemään kansallisesti ja kansainvälisesti ainutlaatuisen kulttuuriperinnön parissa ja olet mukana tekemässä kanssamme kukoistavaa kaupunkia. Pääset osaksi huipputiimiä tekemään merkityksellistä työtä kestävän, oikeudenmukaisen, paremman ja hauskemman maailman puolesta.

Tehtävä on vakituinen ja alkaa 1.2.2024 tai sopimuksen mukaan.

Mikäli kiinnostuit, laitathan hakemuksesi tulemaan 7.12 klo 15 mennessä. Haastattelut toteutetaan viikolla 50.

Lisätiedot ja hakuilmoitus täällä!